Det här är min tid!

Älskar verkligen när vi nästan får jaga ut kunderna ur butiken när rösten ur högtalarna har sagt att de är en kvart kvar tills butiken stänger, och en kvart efter att butiken är stängd för dagen.. Fast dom går fortfarande helt oberörda mellan hyllorna och plockar ner varor i sina korgar och vagnar..?

Annars gick de fina firren att jobba idag. Jobbade med mina kära kollegor som är helt överlägsna. Som alltid bjuder på skratt tills man får ont i magen.

Eftersom vi var uppe med tuppen idag och uträttade nödvändiga ärenden så var de massa timmar kvar innan jag skulle börja jobba när vi var klara så jag bestämde lunchdejt med Oscar som var riktigt mysigt!!

Peace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0