Fredag den trettonde?

Igår hade jag som rubrik "Det här är min tid". De fick jag ju igen ganska snabbt idag kan jag ju säga.
För idag har det inte varit Linas dag!
För de första hade jag fullt upp med att inte trilla ur sängen inatt när jag "sov" när jag hade ett vilddjur till sovsällskap, som vevade hej vilt med armar och ben och har pratade i sömnen.
Sen gick allt så fel de bara kunde jag skulle odla fräknar på Sportlife.
Allt har iallafall failat hela dagen. Avslutade dagen på jobbet med att springa rätt in i en pallyft så handtaget köttade rätt in i bröstkorgen och det var mindre skönt!
Sen påväg ut från bussen snubblade jag, likaså när jag skulle av vagnen. Påväg från vagnen och hem snubblade jag igen, på platta marken och slutligen sprang jag rätt i famnen på en kille med skateboard när jag skulle in i hissen och han skulle ut.

Ligger dock äntligen i sängen och hoppas att inget mer ont kan träffa mig och att morgondagen är en av dom bästa!

Peace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0