Lördag den fjortonde.

Tänkte börja med att jag är kanske världens mest lyckolottade människa! Jag har typ, allt jag någonsin skulle kunna önska mig.
Känner mig sådär äckligt glad och nöjd. Men thats it och jag har de bäst!

Blev en utgång med syster och bror igår. Hade så sjukt kul och jag har mått som en pingla idag.
Har jobbat 13-20, eller fick sluta 19.30 istället för att jag jobbar med världens bästa människor!

Idag är det endast 13 dagar tills Mami, Kenneth och storasyster kommer och jag håller på att längta ihjäl mig!
Har inte träffar nån sen jul så det ska bli så sjukt kul att träffa dom!

Nu är jag påväg till ett dukat bord laddat med god mat och massa lördagsmys!

Jag har snyggaste syskonen! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0