Nittonde april.

Alltså mina muskler svider. Av träningsvärk. Men i magen svider dom av skratt.
Började dagen med en promenad och sen frukost hos mig med Emma.
Och det var ungefär där det spårade ur. Totalt!
Vi har skrattat oss igenom hela dagen.
Hon började 15 och jag 16. Hon slutade 20 och jag 21. Och bäst som hon är väntade hon på mig tills jag slutade.
När vi satt mittemot varann i kassorna fick jag bita ihop käkarna för att inte brista ut i gapskratt. Varför vet jag inte riktigt. Jag är bara så sjukt glad att ha min Emma tillbaka i Göteborg!

Annars har det varit ett fullständigt kaos på jobbet. Scanningen slutade fungera så vi fick köra alla scanningskunder manuellt och scanna om ALLA deras varor. Kuljul. Tur att vi var ett grymt gäng som jobbade ikväll och klarade de galant!
Så jävla många guldstjärnor vi ska ha nu!

Sitter på bussen påväg till P nu. Imorgon är vi lediga så då blir det en mysdag!!!

Peace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0