Vissa saker ska man bara skita i. Toaletten till exempel.

Söndagsmorgon och jag glömmer bort att vagnarna inte går lika ofta som övriga dagar. Tur de inte är så kallt.
14 minuter tills vagnrackaren kommer. Där rök min frukost på jobbet.. Men de gör inte så mycket.
Trött är jag också. Så ini! Trots att jag somnade bra tid igår. Fel tid jobbar jag med. På mina sånahär veckor som jag jobbar sent i början av veckan ska jag jobba 7-14 & 7-15 på lördag och söndag men idag jobbar jag 9-17(!?)
Hade så mycket hellre slutat 15..

Men efter jobbet ska jag få träffa Helena och Henkes mamma och hennes karl som är här och hälsar på. Vilket var evigheter sen så de ska bli mysigt! Åsså kolla på Henke när han spelar Beach Volley ikväll!

Igår blev de årets första grillning för min del. Var sjukt mysigt och träffade massa roligt folk!

Snart kommer vagnen!

Peace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0