25 dagar.

Jag är riktigt usel på dehär nu känner jag. Och jag verkar i alla fall ha en trogen följare, Nils. Dehär inlägget skriver jag för din skull!

Vet dock inte vad jag ska skriva.
Att jag är äckligt less på att jobba nu? Att jag vill ha semester? Att de är 25 dagar tills jag åker hem till Sundsvall? (ÄNTLIGEN) Att Peter lämnar mig för 1.5-2 veckors semester i Värmland?

Jag börjar såhär:
Jag trodde aldrig att jag skulle få den hemlängtan som jag har nu.
De är inte de att jag inte trivs. Jg älskar mitt liv och mina fina människor jag har runt om mig i Göteborg.
Men, jag säger men. Jag har inte varit hemma sen jul. Snart ÅTTA fucking månader. Och, det är Gatufesten hemma, som jag varit på varje år sen ca åtta år tillbaka. Var och varannan människa på Facebook uppdaterar med öl, vänner och framför allt. Plura. Guden själv.

Men nu är det som det är. Det är självvalt och jag lider inte. Jag blir bara lite (läs mycket) nostalgisk.

Och just nu i skrivande stund sitter jag på Brunnsparken och väntar på bussen. I långklänning och en tröja. Jag svettas. Sådär som
Man gör på på kvällarna utomlands.

Sådär Nils, varsegod!

Peace.


Kommentarer
Postat av: william

söt header:D

2012-07-05 @ 22:26:18
URL: http://funnyones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0