2 Månader.

Burrat ner mig under täcket efter en 9 timmars dag på jobbet och hårfärgning hemma undertiden mannen lagade mat.
Är rätt trött i både kropp och själ måste jag säga. Allt med flytten och all stress kommer väl säkert efter nu, så vi lär väl vara som nå döda sillar när vi väl är lediga båda två i helgen.

Igår for jag direkt från jobbet till Liseberg där Peter väntade sen kom Janita, Isak, Jonas, Nadine och lilla Ella. Timbuktu spelade och de var helt fantastiskt.
Skulle kunna ha tagit med mig karln hem!

Idag är de exakt 2 månader tills vi åker hem till Sundsvall. Och om 19 dagar kommer Papi och Ann-Catrin och hälsar på. Pappig som man är så längtar jag nå så fruktansvärt!

Dags att stänga ner för imorgon blir det en lång dag igen sen har vi tack och lov som sagt ledig helg!



Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0