Jag vill bara höra din röst.

Igårkväll när jag kom hem från jobbet väntade världens bästa mat och mys som mannen hade gjort. Så jäkla skönt det är att komma hem till ett dukat bord. Det börjar bli en vana nu. En vana jag skulle kunna vänja mig vid riktigt ordenligt.
Eftersom båda är lediga i helgen så satsade vi på en riktig sovmorgon imorse. Det gick ju sådär när jag vaknade runt åtta och inte kunde somna om. Men vi låg kvar i sängen och kollade på film en stund iallafall innan vi gjorde en god frukost och sedan for in till stan och handlade lite till hemmet och shoppade lite varsinna klädesplagg.
Käkade lite mat från gårdagen när vi kom hem, och kikade sedan fotbollen som var en mindre bra match.
Sen blev de dags för P att bege sig till bror där även systrarna befann sig och dom körde lite syskonmys. Så jag passade på att möta upp goda vänner på en sportbar så kikade vi fotbollen med ett par bira. Fantastiskt mysigt.
Och jag måste nog säga att jag har haft den bästa dagen på länge!

Tillbaka nerbäddad i sängen, med mannen bredvid mig och hundtricket på tvn. Mycket bättre avslut på denna kväll får jag nog leta länge efter!






<-- Max Långben ° Min man -->
Lika som bär!

Peace.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0